Власний особистісний і педагогічний портрет
Роль математики в сучасній науці невпинно зростає. Це зумовлено насамперед тим, що, по-перше, без математичного опису цілого ряду явищ навколишньої дійсності важко досягти їх повного розуміння й оволодіти ними, а по-друге, розвиток фізики, лінгвістики, економіки та інших наук неможливий без застосування математичного апарату.
Математика
дає великі можливості для навчання учнів методів наукового прогнозування
діяльності людини, явищ і процесів природи і суспільства.
Учитель – це завжди приклад високої гідності та
етичних якостей. Але поруч із цим це людина яку ти бачиш кожен день і яка стає
дуже близькою тобі, до твого життя, може вислухати проблеми, дати слушну
пораду, яка має чуйне серце та щиру душу.
Вчителем
математики я працюю в школі 34 роки. Відшукати стежку до душі кожної дитини –
сенс мого життя.
Я з дитинства закохана у свій предмет – математику. На
уроці використовую різні методи та прийоми навчання. Значну увагу приділяю
дидактичним іграм, нетрадиційним урокам, які насичені проблемно-пізнавальними
завданнями, елементами самостійної творчості учнів. Постійно шукаю найбільш
ефективні форми роботи на уроці, працюю над розвитком пізнавальних інтересів і
здібностей учнів. Це дозволяє підвищити інтерес до вивчення предмету.
Постійно цікавлюсь новими педагогічними технологіями і
широко використовую їх у навчально-виховному процесі. Я переконана, що постійно
знаходитися в творчому пошуку, самовдосконалюватися - це єдиний можливий шлях
сучасного педагога.
Мої принципи викладання математики:
·
Рівень викладання
повинен бути вищим, тоді буде досягнутий рівень загальної підготовки, а учні,
потенційно здатні засвоїти більше, будуть рухатися далі.
·
Якщо учні
працюють по-різному, то й вчитель повинен працювати з ними по-різному. Важливо
враховувати посильність навчальних і виховних завдань, поставлених перед учнями
і вчителем.
·
Навчати методам
засвоєння знань, а не набору тих чи інших фактів, їх простому запам'ятовуванню
і застосуванню в шаблонних ситуаціях.
·
В основі стилю
викладання: виявлення потреб школярів та їх задоволення, діалог з вихованцем;
гуманна диференціація і
індивідуалізація навчання.
·
Створити для учня
ситуацію успіху. Зміст робіт має надавати можливість вибору тих чи інших задач,
кожна з яких явно оцінена визначеною кількістю балів.
·
Потрібно
з'ясувати не те, чого учень не знає, а те, що він знає.
·
Якщо учень
перевершив учителя – це і є учительське щастя.
Професійну майстерність поєдную з неповторною щирістю,
простотою. Вселяю в учнів віру у себе, у свої сили, досягнення. Значну увагу
приділяю розвитку комунікативної компетентності учнів.
Відповідальна, чесна, доброзичлива, ставлюсь до людей
так, як би хотіла, щоб ставилися до мене. Користуюсь повагою та авторитетом серед
колег, учнів та батьків.
Найбільшою нагородою для мене
є досягнення вихованців, коли чую слова вдячності за свою працю від самих учнів
та їхніх батьків.
Наталія Михайлівна, бажаю успіхів у подальшій роботі!!!
ВідповістиВидалити